War Thunder gaming - leden RSS

úterý 11. července 2017

Prieskum a overovanie pohyblivých cieľov

Prieskum a overovanie pohyblivých cieľov

Prieskumný módPrieskumný mód by mohol byť považovaný za najnižšiu možnú úroveň obtiažnosti. Veľkosť mapy štandardné. K hre by sa využili mapy, ktoré sú už súčasťou WT. Prieskumný mód by bol vhodný najmä k prvému zoznámenie s mapou, k prvému zoznámenie s lietadlom alebo blbnutie v hre. Taktiež na precvičovanie manévrov pod.
Pridanie prieskumného módu, v ktorom človek môže preskúmavať alebo prechádzať ľubovoľnú mapu. Úlohou by bol prieskum mapy a získavanie informácií o pozíciách nepriateľských jednotiek ešte pred bojom. V tomto móde by nedochádzalo k bojovanie, lietadlo by nebolo vyzbrojené. Do hry by sa smeli zapojiť len ľahké lietadlá, ktoré sú schopné dosiahnuť nižšie rýchlosťou a majú dobrú obratnosť. V prípade pozemných prieskumov by sa smeli použiť len neozbrojených vozidla, napríklad nákladiak, džíp, motorka, bicykel !. Keďže by vozidlo bolo odzbrojenie, bolo by ľahšie a obratnejšie (napr. Lietadlo). Ak by ste umreli, hra by pre vás skončila, ale mohli by ste danú mapu znova otvoriť a znovu sa zapojiť do prieskumu. Mohli by ste vlastným strojom napadnúť nepriateľské hráča a tak sabotovať jeho prieskum.
Bol by nastavený limit, koľko je potrebné získať bodov za prieskum, aby ste mohli hru úspešne ukončiť. Ak by ste havarovali alebo zomreli, nič moc by sa nestalo, proste by ste mapu spustili znova ak by bola stále k dispozícii.
Na mape by sa nezobrazovali žiadni nepriatelia, len spojenecké objekty, kým je nenájdete. Cieľom misie by bolo vykonať prieskum a zachytiť čo najviac nepriateľských objektov na mapu.
Informácie, ktoré by sa zaznamenávali:- typ objektu- účel objektu- priorita zničenie (ako dôležitý je tento objekt po strategickej stránke). Táto informácia by sa zbierala len ak by sa WT v budúcnosti obsahoval nejaké strategické prvky- čas zaznamenania- smer a rýchlosť pohybu
Zapojenie hráčov do hry:Z každého typu mapy by hráč mal na výber niekoľko máp k prieskumu.Server by ponúkal obmedzené množstvo máp, do ktorej by rovnomerne rozdeľoval prieskumníkov, tak aby sa udržiaval rovnaký počet preskúmaných bodov na oboch stranách.
Čo by sa robilo s takto nazbieranými informáciami:Hráči, ktorí by chceli bojovať a zapojiť sa do vojnovej operácie, by mali k dispozícii mapy, ktoré sú čiastočne preskúmanú (50-100% minimum pre začiatok hry. Spustením hry by sa zmenil mód mapy z prieskumu na bitku. Tzn., Že do tejto mapy by už nemohli vstúpiť neozbrojených prieskumné jednotky. Avšak, pred opustením prieskumného módu by hráč mal možnosť vyžiadať si vstup do bitky v tejto mape. Proste by pokračoval v hraní mapy, ktorú preskúmal.
Operácie a overovanie v hrePri spustení bitky by hráči videli čiastočne preskúmanou mapu. Preskúmanú ciele by boli zakreslené v mape. U pohybujúcich sa jednotiek by bolo zakreslené miesto nálezu jednotiek a šípka vektora (smer a odhadovaná vzdialenosť, ktorú by mali uraziť pri danej rýchlosti). Pred začatím samotného útoku na pohyblivé ciele by bolo najskôr tieto ciele znovu lokalizovať a identifikovať. Viete aký cieľ hľadáte, takže až ho uvidíte, hráč by mohol vizuálne potvrdiť či sa jedná o hľadaný objekt! Výsledkom by bolo upresnenie aktuálnej pozície jednotiek. V prípade, že by cieľ bol správne identifikovaný, bola by mu pridelená značka a červený popisok (AB / RB). Zakreslený na mape by bol tak či tak. Ak by ste cieľ neidentifikovali správne, tak sa u ciele objaví červený symbol ako sa používa na mape (nebude tam teda typ vozidla).
Od tejto chvíle, kedy sú jednotky identifikovanej by už prebiehala hra štandardne.
Dodatočné možnosti:- Pridať obslužný personál lietadiel na letisko (doplňovanie paliva, oprava a pod.).- Možnosť vystúpiť z vozidla a prejsť sa pešo (alebo na bicykli).

Žádné komentáře:

Okomentovat