Průzkumný mód
Průzkumný
mód by mohl být považován za nejnižší možnou úroveň obtížnosti. Velikost mapy
standardní. Ke hře by se využily mapy, které jsou již součástí WT. Průzkumný
mód by byl vhodný zejména k prvnímu seznámení s mapou, k prvnímu
seznámení s letadlem nebo blbnutí ve hře. Taktéž k procvičování
manévrů apod.
Přidání průzkumného módu, ve
kterém člověk může prozkoumávat nebo procházet libovolnou mapu. Úkolem by byl
průzkum mapy a získávání informací o pozicích nepřátelských jednotek ještě před
bojem. V tomto módu by nedocházelo k válčení, letadlo by nebylo
vyzbrojené. Do hry by se směly zapojit jen lehké letadla, které jsou schopny
dosáhnout nižších rychlostí a mají dobrou obratnost. V případě pozemních
průzkumů by se směly použít jen neozbrojené vozidla, například náklaďák, džíp,
motorka, kolo!. Jelikož by vozidlo bylo odzbrojené, bylo by lehčí a obratnější
(např. letadlo). Pokud byste umřeli, hra by pro vás skončila, ale mohli byste
danou mapu znovu otevřít a znovu se zapojit do průzkumu. Mohli byste vlastním
strojem napadnout nepřátelské hráče a tak sabotovat jeho průzkum.
Byl by nastaven limit, kolik
je třeba získat bodů za průzkum, abyste mohli hru úspěšně ukončit. Pokud byste
havarovali nebo zemřeli, nic moc by se nestalo, prostě byste mapu spustili
znova pokud by byla stále k dispozici.
Na mapě by se nezobrazovali
žádní nepřátelé, jen spojenecké objekty, dokud je nenaleznete. Cílem mise by
bylo provést průzkum a zachytit co nejvíce nepřátelských objektů na mapu.
Informace, které by se
zaznamenávaly:
- typ objektu
- účel objektu
- priorita zničení (jak
důležitý je tento objekt po strategické stránce). Tato informace by se sbírala
jen pokud by se WT v budoucnu obsahoval nějaké strategické prvky
- čas zaznamenání
- směr a rychlost pohybu
Zapojení hráčů do hry:
Z každého typu mapy by hráč měl na výběr několik map k průzkumu.
Server by nabízel omezené
množství map, do které by rovnoměrně rozděloval průzkumníky, tak aby se
udržoval stejný počet prozkoumaných bodů na obou stranách.
Co by se dělalo s takto
nasbíranými informacemi:
Hráči, kteří by chtěli bojovat
a zapojit se do válečné operace, by měli k dispozici mapy, které jsou
částečně prozkoumané (50-100% minimum pro začátek hry. Spuštěním hry by se
změnil mód mapy z průzkumu na bitvu. Tzn. že do této mapy by už nemohli
vstoupit neozbrojené průzkumné jednotky. Nicméně, před opuštěním průzkumného
módu by hráč měl možnost vyžádat si vstup do bitvy v této mapě. Prostě by
pokračoval v hraní mapy, kterou prozkoumal.
Operace a ověřování ve hře
Při spuštění bitvy by hráči
viděli částečně prozkoumanou mapu. Prozkoumané cíle by byly zakresleny
v mapě. U pohybujících se jednotek by bylo zakresleno místo nálezu
jednotek a šipka vektoru (směr a odhadovaná vzdálenost, kterou by měly urazit
při dané rychlosti). Před zahájením samotného útoku na pohyblivé cíle by bylo
nejdříve tyto cíle znovu lokalizovat a identifikovat. Víte jaký cíl hledáte,
takže až ho uvidíte, hráč by mohl vizuálně potvrdit jestli se jedná o hledaný
objekt! Výsledkem by bylo upřesnění aktuální pozice jednotek. V případě,
že by cíl byl správně identifikován, byla by mu přidělena značka a červený
popisek (AB/RB). Zakreslený na mapě by byl tak či tak. Pokud byste cíl
neidentifikovaly správně, tak se u cíle objeví červený symbol jako se používá
na mapě (nebude tam tedy typ vozidla).
Od této chvíle, kdy jsou
jednotky identifikované by už probíhala hra standardně.
Dodatečné možnosti:
- Přidat obslužný personál
letadel na letiště (doplňování paliva, oprava apod.).
- Možnost vystoupit
z vozidla a projít se pěšky (nebo na kole).
Žádné komentáře:
Okomentovat