War Thunder gaming - leden RSS

úterý 11. července 2017

Nový mód: Průzkum a ověřování pohyblivých cílů


Průzkumný mód
Průzkumný mód by mohl být považován za nejnižší možnou úroveň obtížnosti. Velikost mapy standardní. Ke hře by se využily mapy, které jsou již součástí WT. Průzkumný mód by byl vhodný zejména k prvnímu seznámení s mapou, k prvnímu seznámení s letadlem nebo blbnutí ve hře. Taktéž k procvičování manévrů apod.

Přidání průzkumného módu, ve kterém člověk může prozkoumávat nebo procházet libovolnou mapu. Úkolem by byl průzkum mapy a získávání informací o pozicích nepřátelských jednotek ještě před bojem. V tomto módu by nedocházelo k válčení, letadlo by nebylo vyzbrojené. Do hry by se směly zapojit jen lehké letadla, které jsou schopny dosáhnout nižších rychlostí a mají dobrou obratnost. V případě pozemních průzkumů by se směly použít jen neozbrojené vozidla, například náklaďák, džíp, motorka, kolo!. Jelikož by vozidlo bylo odzbrojené, bylo by lehčí a obratnější (např. letadlo). Pokud byste umřeli, hra by pro vás skončila, ale mohli byste danou mapu znovu otevřít a znovu se zapojit do průzkumu. Mohli byste vlastním strojem napadnout nepřátelské hráče a tak sabotovat jeho průzkum.

Byl by nastaven limit, kolik je třeba získat bodů za průzkum, abyste mohli hru úspěšně ukončit. Pokud byste havarovali nebo zemřeli, nic moc by se nestalo, prostě byste mapu spustili znova pokud by byla stále k dispozici.

Na mapě by se nezobrazovali žádní nepřátelé, jen spojenecké objekty, dokud je nenaleznete. Cílem mise by bylo provést průzkum a zachytit co nejvíce nepřátelských objektů na mapu.

Informace, které by se zaznamenávaly:
- typ objektu
- účel objektu
- priorita zničení (jak důležitý je tento objekt po strategické stránce). Tato informace by se sbírala jen pokud by se WT v budoucnu obsahoval nějaké strategické prvky
- čas zaznamenání
- směr a rychlost pohybu

Zapojení hráčů do hry:
Z každého typu mapy by hráč měl na výběr několik map k průzkumu.
Server by nabízel omezené množství map, do které by rovnoměrně rozděloval průzkumníky, tak aby se udržoval stejný počet prozkoumaných bodů na obou stranách.

Co by se dělalo s takto nasbíranými informacemi:
Hráči, kteří by chtěli bojovat a zapojit se do válečné operace, by měli k dispozici mapy, které jsou částečně prozkoumané (50-100% minimum pro začátek hry. Spuštěním hry by se změnil mód mapy z průzkumu na bitvu. Tzn. že do této mapy by už nemohli vstoupit neozbrojené průzkumné jednotky. Nicméně, před opuštěním průzkumného módu by hráč měl možnost vyžádat si vstup do bitvy v této mapě. Prostě by pokračoval v hraní mapy, kterou prozkoumal.

Operace a ověřování ve hře
Při spuštění bitvy by hráči viděli částečně prozkoumanou mapu. Prozkoumané cíle by byly zakresleny v mapě. U pohybujících se jednotek by bylo zakresleno místo nálezu jednotek a šipka vektoru (směr a odhadovaná vzdálenost, kterou by měly urazit při dané rychlosti). Před zahájením samotného útoku na pohyblivé cíle by bylo nejdříve tyto cíle znovu lokalizovat a identifikovat. Víte jaký cíl hledáte, takže až ho uvidíte, hráč by mohl vizuálně potvrdit jestli se jedná o hledaný objekt! Výsledkem by bylo upřesnění aktuální pozice jednotek. V případě, že by cíl byl správně identifikován, byla by mu přidělena značka a červený popisek (AB/RB). Zakreslený na mapě by byl tak či tak. Pokud byste cíl neidentifikovaly správně, tak se u cíle objeví červený symbol jako se používá na mapě (nebude tam tedy typ vozidla).

Od této chvíle, kdy jsou jednotky identifikované by už probíhala hra standardně.

Dodatečné možnosti:
- Přidat obslužný personál letadel na letiště (doplňování paliva, oprava apod.).
- Možnost vystoupit z vozidla a projít se pěšky (nebo na kole).

Žádné komentáře:

Okomentovat