War Thunder gaming - leden RSS

úterý 11. července 2017

Badania i weryfikację ruchu obiektu

Tryb rozpoznawczaTryb rozpoznawcza może być traktowana jako najniższy poziom trudności. Standardowa wielkość map. Gra użyłby mapy, które są już częścią WT. Tryb rozpoznawcza byłoby szczególnie korzystne dla pierwszej znajomości z mapą, pierwszego wprowadzenia do samolotu lub wygłupiać w grze. Również do uprawiania manewry podobne.
Dodanie trybu rozpoznawczej w którym można zbadać lub przeglądać dowolną mapę. Zadanie będzie badać mapy i uzyskanie informacji o pozycjach wrogich wojsk przed bitwą. W tym trybie, nie byłoby wojny, samolot nie byłby uzbrojony. Gra będzie mogli uczestniczyć tylko lekkie samoloty, które są w stanie osiągnąć niższe prędkości i mieć dobrą sprawność. W przypadku badań gruntów powinni mieć prawo do korzystania tylko nieuzbrojonego pojazdu, na przykład ciężarówki, jeep, motocyklem, rowerem!. Ponieważ pojazd został rozbrojony to być lżejsza i bardziej zwrotne (np samolot). Jeśli umrzesz, gra jest skończona dla ciebie, ale można otworzyć mapę ponownie i ponownie do udziału w badaniu. Można posiadać maszynę do atakowania wrogich graczy, a więc sabotować ankietę.
Miał ustawić limit na ile jest potrzebne, aby zdobyć punkty za badania, można zakończyć grę pomyślnie. Jeśli awarii lub umarł, nic wielkiego by się stało, po prostu uruchom ponownie mapę, czy to nadal dostępne.
Mapa pokazująca się nie miałby wrogów, zaledwie sprzymierzone obiekty dopóki można go znaleźć. Misją byłoby przeprowadzenie badania i uchwycić jak najwięcej wrogich obiektów na mapie.
Informacje, które powinny być rejestrowane:- rodzaj obiektu- Cel Building- zniszczenie priorytetowa (jak ważny jest ten przedmiot na miejscu strategicznym). Informacje te powinny być gromadzone tylko wtedy, gdy WT w przyszłości zawierały pewne elementy strategiczne- Czas rekord- kierunek oraz prędkość przemieszczania
Zaangażowanie graczy w grze:Dla każdego typu mapy gracz miał wybór map do zbadania.Serwer będzie oferować ograniczoną liczbę map, w którym równomiernie odkrywców, tak aby utrzymać tę samą liczbę punktów zbadanych po obu stronach.
Co będzie zrobione z informacji zebranych w następujący sposób:Gracze, którzy chcieliby zaangażować się w walkę i operacji wojskowych, powinny być dostępne mapy, które są częściowo zbadane (50-100% minimum, aby rozpocząć grę. Uruchomienie gry zmieni tryb mapy poszukiwań do walki. To jest. I to zrobić mapy nie będzie już w stanie wejść nieuzbrojonych jednostki zwiadowcze. jednak przed opuszczeniem trybu rozpoznawczą, gracz musiał zażądać wprowadzenia do walki w tej mapie. oni w dalszym ciągu gra mapy, które zbadane.
Eksploatacja i weryfikacji gryPo uruchomieniu bitwę by widzieli graczy częściowo zbadane mapę. Zbadać cele zostaną naniesione na mapę. Dla jednostek ruchomych będzie zasysane zamiast znalezieniem strzałki wektor jednostkowy (kierunek i szacowaną odległość, którą należy przebytej przy danej prędkości). Przed rozpoczęciem rzeczywistego ataku ruchomych celów byłoby najwcześniej tych celów ponownie zlokalizować i zidentyfikować. Wiesz co kierować szukasz, więc kiedy go zobaczyć, gracz mógł naocznie potwierdzić, czy jest to przedmiot poszukiwań! Efektem byłoby wyjaśnić aktualną pozycję jednostki. W przypadku, gdy cel został prawidłowo zidentyfikowany, to być przydzielony znak i czerwone etykiety (AB / RB). Kreślone na mapie byłby w każdym razie. Jeśli nie docelowych zidentyfikowane poprawnie, więc na miejsce docelowe pojawi się w postaci czerwonego symbolu używanego na mapie (nie będzie to rodzaj pojazdu).
Od tej chwili są one zidentyfikowane jednostki byłaby prowadzona grę domyślnie.
Dodatkowe opcje:- Dodaj personelu obsługującego samolotów na lotnisku (tankowania, naprawy, itd.).- Możliwość opuścić pojazd i iść na spacer (lub rower).

Žádné komentáře:

Okomentovat